perjantai 13. tammikuuta 2012

Hopsista

Kävin torstaina huttelemassa opon kanssa mun loppu ajan koulusta. Mun siis pitäis valmistuu keväällä 2013 mutta kiitos ahkeran opiskelun ja kesällä suoritetujen harjoittelujen valmistun jouluna 2012. Sain sitte muokattuu henkilökohtastopintosuunnitelmaa eli hops:ia sillai et saan suorittaa viimiset harjottelu viikot pois kesällä ja ens jaksos meen kokeilevaa painantaa ja värjäyksee, tosin suoritan siitä vaan osan ja saan vähemmän opintopisteitä. Ei sitte pauku niin pahast opintospisteet yli. Oon kuulemma opon ensimmäinen tapaus joka meinaa suorittaa opinnot 3,5 vuotee ja opinto pisteet paukkuu reilusti yli.

Nyt mun ei sit tarvikka muuttaa vasta kun opinnot lopuu. Muuten olisin joutun muuttaa jo 1,5 kuukauden päästä. Mut nyt voin olla koululla tyttöjen ilona vielä pitkää :)

Joten yks asia ratkes sillai kun sen olin toivonukki menevän, jee!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kävit ja jätit puumerkkisi!