maanantai 3. lokakuuta 2011

Öinen kuvaus vimma

Lauantaina olin Saaran & Saaran kans istumas iltaa Niiralas toisen saaran luona. Ollaa otetttu tavaks ain lauantaisin vähän kokoontuu ja parantaa maailmaa. Laitetaa yleensä jotaa ruokaa porukal ja katellaa telkkaa tai sit jotaa leffoi.

Nyt oli sit vuoros vähä niiku mun synttärit tällai jälkikäpäläs juhlittuna. oli kyl oikeenaki päivän tarjoiluu ja kimppa kävely koulult mun kämpälle. Lauantaina oli sit vähä viinii ja minttua.

Mie en oo aikasemmin viineist välittäny yhtää mitää nyt vast kun tänne kouluu oon tullu ni tääl on alkan vast tutustuu viini politiikkaa, johtuu lie siitä et koulun kekkereis on yleensä ollu viinitarjoilu.

Nyt aattelin sit et alkaa pikku hiljaa maistelee eri viinei et löytys se "suun makunen"  =D sit lopult. Nyt oli sitte vuorossa tämmönen tapaus.


Tähän valintaa vaikutti se et oli loppukuu ja rahat hiukan kortilla ja noi oli kivan näkösii noi papukaijat.

Sieltä sitte joskus karvan enne puolta aloin sitte valumaa kämppää kohti ja oli ihana kävellä kun oli niin hiljast pari taksii kulki pitkin katui. Oli lämmint viien asteen verran et lapaset ja pipo olis kyl ollu kova sana mut onneks viini ja ennen lähtöö juotu minttu kaakao lämmitti sen verran et tarkeni hyvin köpötellä. Siinä sitte jonkuu aikaa tarvottua alko kattelee ihan uusin silmin ympärille ja tajus kuin paljo siel oikeest on erinäköst ja tuntust kun yl aikaa tallustaa. Ja piti sit oikee kaivaa kamera esii ja ottaa kuvii matkan varrelt.








Tänää sit huovutin sen mun seinätekstiilin ja kyl on kädetkii sen tuntuset et jotaa on tehty. Tänää oon ollu muutenki tooosi ahkera sain valmiiks kudonta- ja huovutuskansiot on ees jotkuu koulu hommelit valmiina ja pesin viis koneellist pyykkii. En tajuu miten saan ain kerrytettyy tollasen pyykkivuoren. Oliskohan liian ylimainostettuu jos pesis kerran viikos koneellisen ni ei tarttis yhten iltan ravaa tonne pyykkikselle koko iltaa. Oon vaa nii onnellinen sit kun mulla sattuu joskus olemaa oma pyykki kone eikä tartte pelaa noitten pyykkivuorojen kans. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kävit ja jätit puumerkkisi!